AirAgent - glavne karakteristike

Sveobuhvatnost

AirAgent nastoji omogućiti agentu - korisniku programa, pružanje brze i kvalitetne usluge putnicima/kupcima - bilo da se radi o pojedinačnim putnicima, grupama ili velikim kompanijama s učestalim putovanjima. Od karakteristika AirAgenta izdvajamo:

Veze

 

  • podršku za dodatno evidentiranje dodatnih troškova koji se ne evidentiraju u Amadeusu (autobusne karte, željezničke karte, rent-a-car, hotelski troškovi...)
  • automatsko preuzimanje tečajnih lista (Internetom) banaka s kojim agencija posluje ili koje su na dispoziciji.
  • deviznu blagajnu prometa (domicilna valuta je u sastavu devizne blagajne, a zaključci se izrađuju odvojeno po valutama)
  • evidentiranje i obradu zaprimljenih čekova građana, slanje na naplatu, podršku za planove otplate čekovima, evidenciju i ispis specifikacija čekova
  • podršku za naplatu kreditnim karticama kroz Amadeus, te automatsko generiranje različitih vrsta plaćanja za dio plaćanja naknada
  • automatsko preuzimanje i obradu izvoda poslovnih banaka (uz preduvjet da agencija s bankom ima sklopljen takav ugovor, kao i potrebnu opremu)
  • evidenciju podataka o tvrtkama i putnicima koji kupuju dokumente u agenciji, te praćenje njihovih statistika u agenciji
  • BSP kalendar kao pomoć za pravovremeno predavanje izvješća
  • automatski BSP obračun kao provjera da li su sve karte preuzete iz rezervacijskig sustava
  • izvještavanje prema krovnim organizaijama s kojima vaša agencija ima ugovor, kao npr. HRG, Radius, AirPlus
  • zbirno fakturiranje klijentima prema unaprijed definiranim periodima
  • odvojeno fakturiranje izdanih karata od fakturiranja naknada
  • periodično izvještavanje za velike klijente sa exportom u excel
  • automatsko transferiranje podataka o komitentima te financijskih transakcija u knjigovodstvo bez ponovnog ručnog unosa podataka
  • izvještaji o prodaji po komitentima, avio kompanijama, djelatnicima

Svi podaci unutar AirAgenta su međusobno povezani, tako da znajući jedan podatak možete vrlo jednostavno i brzo pronaći sve što je vezano uz njega. Npr. iz registra komitenata možete vidjeti sve račune tog komitenta, sve njegove putnike i sve karte.

Za razliku od drugih sustava, AirAgent vodi evidenciju karata/putnika/komitenata itd. od prvog dana instalacije pa do današnjeg dana, tako da možete svoje komitente pratiti tijekom svih godina, a ne samo u tekućoj godini.

 

Sigurnost podataka

Arhiviranje
  • ugrađena funkcija backup-a podataka
  • client-server arhitektura
  • rangiranje djelatnika s tri različite razine ovlasti

 

Kompatibilnost i funkcionalnost u mreži

  • usklađeno mrežno poslovanje na Microsoft Windows
  • integracija s Microsoft Office-om© (verzije 2007/2010/2013)
  • kompatibilnost sa Wintel platformama: Windows XP©, Windows 7©, Windows 10©

 

Korisnička podrška

Prva linija korisničke podrške za AirAgent, uvijek je uz vas u ugrađenom help sustavu. Ukoliko u ugrađenom helpu ne pronalazite rješenje za problem, Inventa IR2 vam stoji na raspolaganju - kontakt je moguć putem web stranica, e-mailom, telefonom, izravnom internetskom podrškom ili osobnim dolaskom. Opcije korisničke podrške ugrađene su u standardnu korisničku podršku, te obuhvaćaju osim standardne podrške/pomoći putem našeg helpdesk-a i besplatni upgrade da svaku novu verziju proizvoda unutar godine za koju imate ugovoreno održavanje.

Registrirani korisnici imaju pravo na besplatan download ispravaka i dodataka ovdje na našim web stranicama, a o raspoloživosti tih ispravaka obavještavat ćemo vas promptno e-mailom.